**دلنوشته های من**

 

چه خوشچله من عاشق این خرس خوشکلام...



نظرات شما عزیزان:

mar♥jan
ساعت16:51---17 آذر 1392
اره اجی منم عاشقش این خرس پشمالوهام

...n...
ساعت15:46---16 آذر 1392
اگه یه روز آسمون دلت ابری شد...
ازدست زمونه و آدمهاش خسته شدی,,, حتی اگه نفس کشیدن هم برات تکراری شد

یا شاید اگه دست روزگار نقاش خاطره های بدشد قلبت رو شکست
اشکت رو جاری کرد...

اگرمیون این
همه فکر و خیال یاد من افتادی

دلم میخواد غصه ای به غصه هات اضافه نکنم...
دلم میخواد برای چشمه ی چشمات آب حیات نباشم...
شاعر غزل های پاره و پاره و قافیه های دله
شکستت نباشم...

اگه یه روز دلت گرفت
واز ته دل خدا رو صدا زدی...
وصداش رو شنیدی....

بعد ازهمه درد و دل کردن هات...آروم شدن هات...

یه خواهش کوچیک:

برای دل شکسته من هم دعا کن....

فقط همین....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 آذر 1392 ] [ 17:58 ] [ فرزانه ] [ ]