**دلنوشته های من**

 

 

یـ ــِہ  وَقتآیی هَستــ ڪـِہ  اِحسآســ مے  ڪنے

اونَمـ ــ ﬤآرِهــ بــِہ  تو فِـڪر مے  ڪنــِہ

یــِہ  لَبخَنــ ــﬤ میآﬤ گوشــِہ  لَبِتــ

یآﬤ ایـטּ میُفتے  ڪــِہ  هَمـِہ  دُنیآتــ ــ شُـﬤهــ اوטּ

بِـﬤوטּ اینڪـِہ  خوﬤتــ ـــ بِخوآے

ﬤستِتــ میرِهـ سَمتــِ گوشیتـ ــ

مُطمَئِنے  ڪــِہ  یــِہ  میســ ڪآلــ ــ اَزَشــ دآرے

گوشیــ ـــتو بــ ـــرمیدآرے

اَمّــآ ﬤرُستــ هَمیـטּ لَحظَست ـڪـِہ

یــِہ  قَطرِهــ اَشـڪـ ـــ رو گونَتــ سُر مے خورهــ

وَ شیرینے  لَبخَندتــ ـــ جآشو بــِہ  شورے  اَشڪاتــ میـﬤهــ

آرهــ ، بآزمــ این اِحسآســِ لَعنَتے  تو رو بآزیچِهــ خوﬤشــ ڪرﬤهــ .

 



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت21:55---22 آذر 1392
خدا یه دوست دارم باورت نمیشه چقدر اذیتم میکنه ولی من دوستش دارم هرچی بهش میگم باور نمیکنه

خدا دیگه نمی دونم جیکار کنم کمکم کن

دوستان به دوستم بگین باورم کنه


پاسخ:باشه دوست عزیز ما ک نمیتونیم به دوستت بگیم ولی برات دعا میکنیم...


mar♥jan
ساعت16:50---17 آذر 1392
سلامتی پسری که با این که دوستاش بهش انگ بی عرضگی میچسبونن ولی باز هم هیچ دختری رو بازی نداد…

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 آذر 1392 ] [ 14:19 ] [ فرزانه ] [ ]