**دلنوشته های من**

هـــر شـــب ...

بـــه خـــودم قـــول میدهـــم كـــه ...

فـــراموشـت كنـــم !..

وقتی عکســـت را می بینم!..

تـــو را كـــه نـــه ..

قولـــم را فرامـــوش می كنـــم ....



نظرات شما عزیزان:

***
ساعت16:53---8 دی 1392
مطلبات عالین
پاسخ:ممنون دوست عزیز آدرس بذار تا منم بهت سر بزنم.


mar♥jan
ساعت16:29---7 دی 1392
گاهی هوس میکنم در آغوشت حل شوم!
با همه سردیت هنوز برایم گرمترین حس دنیایی….!


عشق2طرفه
ساعت12:23---7 دی 1392
قشنگ بود



سلام فرزانه خانم انصافأ وبتون قشنگه



خوشحال شدم بهم سر زدی و نظرای خوبتو گفتی . بازم بیا



بابت لینک ممنونم منم الان لینکت میکنم

موفق باشی
پاسخ:ممنونم


بهزاد&سحر
ساعت7:29---7 دی 1392
اجی در پت یعدی کد بنر وبلاگمون رو میگذارم مایل بودی بزار وبلاگت تو هم داشتی بگو بزارم نداشتی بگو خودم برات بسازم.ممنون خسته نباشی اجی

tanha
ساعت21:08---6 دی 1392
عالی بود مطلبت مرسی گلم اومدی پیشم
این پستت لایک داره


منوچهر
ساعت18:10---6 دی 1392
از وبت دیدن کردم خیلی قشنگه معلومه خیلی وقت میزاری و زحمت میکشی امیدوارم موفق باشی
خوشحال میشم اگه یه سری هم به ما بزنی و نظر بدی
شطرنج جدال واقع بینی با خود خواهی است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 دی 1392 ] [ 17:30 ] [ فرزانه ] [ ]