**دلنوشته های من**

 

برای دلم گاهی . . .


مادری مهربان میشوم . . . !


دست نوازش بر سرش میکشم میگویم : غصه نخور ، میگذرد . . . !!


برای دلم گاهی . . .


پدر میشوم . . . !


خشمگین میگویم : بس کن دیگر بزرگ شدی . . . !!


گاهی هم دوستی میشوم مهربان . . . 


دستش را میگیرم میبرمش به باغ رویا . . .


دلم،از دست من خسته است . . . :(



نظرات شما عزیزان:

...n...
ساعت10:38---28 فروردين 1393
غــَم هایــَم را دوُســتـــ... دارَمــ...
آنــان تــَمــامـــ زِنـــدِگــی مــَــن هَســتَــنــد...


naeeme
ساعت14:11---27 فروردين 1393
سلام عزیزم...چطوری شما؟؟؟؟خب چرادیگه نمیای اب کنی؟؟؟؟بابادلمون واستون تنگیده....

fateme
ساعت23:05---10 فروردين 1393
سکوت کن!بگدار بغض هایت سربسته بمانند گاهی سبک نشوی سنگین تری…

naeeme
ساعت19:00---10 فروردين 1393
وقتی یه آدم میگه:
هیچکس منو دوست نداره
منظورش از هیچکس
یک نفر بیشتر نیست
همون یه نفری که واسه اون همه کسه...!


ناتاناییل عاشق
ساعت14:29---29 اسفند 1392
There is no ideal new year; only the one Christmas you decide to make as a reflection of your values, desires, affections, traditions

Happy

new year


عشق2طرفه
ساعت8:52---29 اسفند 1392
قشنگ بود ابجی گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 اسفند 1392 ] [ 12:6 ] [ فرزانه ] [ ]