**دلنوشته های من**


 

 

تو کیستی؟

هان؟

یادم آمد...

تو همانی که روزی با پاهایت آمدی

و نماندی و رفتی!!!

و من...

من همانم

که روزی با دلم آمدم و ماندم و ماندم....



نظرات شما عزیزان:

ye doost
ساعت18:18---4 آبان 1392
خیییییییلی وبلاگ قشنگی داری دوست عزیز.امیدوارم موفق باشی

naeeme
ساعت17:36---4 آبان 1392

چقدر تازگی دارداین روزهایی که به امید آمدن کسی دلخوش نیستم، و شبهایی که از نیامدنش

دلگیر نمیشوم، بی کسی هم بد کسی نیست,,,


احسان
ساعت13:39---4 آبان 1392
لینک شدی

نگین
ساعت13:37---4 آبان 1392
حالم از کلمه ی “عزیزم” و “عشقم” بهم می خوره… من رو همون “ببین” صدا کن; بی ریایی شرف دارد به ریا کاری . . .


احسان
ساعت21:15---3 آبان 1392
خیلی قشنگ بود مرسی
راستی وبلاگت زیباست باتبادل لینک موافقی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 آبان 1392 ] [ 20:2 ] [ فرزانه ] [ ]