**دلنوشته های من**

l

 

 



نظرات شما عزیزان:

سونیا
ساعت11:36---18 آذر 1392
سلام فرزانه جون خیلی خوشحال شدم بازم بیا من لینکت کردم
پاسخ: سلام اجی چشم حتما ممنون


ایمان
ساعت19:17---7 آذر 1392
سلااام فرزانه جون خوبی؟؟؟وبلاگت خیلی قشنگه به منم سر بزن خیلی دوست دارم تبادل لینک کنیم بابای منتظرما

kimiya
ساعت15:50---5 آذر 1392
عزیزم میتونی کد قالبتو برام بدی ؟؟؟؟

naeeme
ساعت16:19---4 آذر 1392


من در این سن جوانی ز جهان سیر شدم
صورتم گر چه جوان است ز دل پیر شدم...


ARam
ساعت23:31---3 آذر 1392
منم خیلی وقتا دلم میگیره
طبیعیه


کیانا
ساعت20:03---2 آذر 1392
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


احسان
ساعت19:00---2 آذر 1392
اپم بیا

naeeme
ساعت17:35---2 آذر 1392
چراااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟

احسان
ساعت13:56---2 آذر 1392
من دلم گرفته از این مردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 آذر 1392 ] [ 13:39 ] [ فرزانه ] [ ]