**دلنوشته های من**


وقتی دستت تو دست عشقته و آروم یه فشار کوچیک به دستت میده ...

بی تفاوت ازین فشار رد نشیا

داره باهات حرف میزنه...

میگه دوست داره!

میگه هوات و داره!

میگه حواست به من باشه!

میگه حواسش بهت هس!

میگه تنها نیستیا!

میگه....

تو هم همینجور که دستت تو دستشه

آروم انگشت شصتت و بکش رو انگشتاش...

آره

یه وقتایی بی صدا و بی نگاه حرف بزنین !



نظرات شما عزیزان:

نیکی
ساعت15:28---24 آذر 1392
ممنون

ولی من تاحالا تجربش نکردم که بفهمم چی میگی
پاسخ: به نظرت ما تجربش کردیم نیکی؟؟ استغفرا...


احسان
ساعت13:09---22 آذر 1392
اپم بیا

احسان
ساعت23:08---20 آذر 1392
اپم بیا

کیانا
ساعت19:04---20 آذر 1392
قشنگ بود عزیزم

ೋ҈ೋ کلبــــــه تنـــــــهــــــــــايــــــــــي ೋ҈ೋ
ساعت10:26---18 آذر 1392




با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما وبلاگ نویس عزیز که هر روز وبلاگت رو آپ می کنی بابا تبادل لینک هم بکن تا بازدیدت زیاد شه
پاسخ سلام دوست عزیز شما ادرس بذار تامن تبادل لینک کنم.ممنون


mar♥jan
ساعت16:55---17 آذر 1392
مهــــــــــــــــربانتر از من دیدی نشانم بده . . .

کســــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــی که. . .

بارهــــــا بســــــــوزانیش . . .

و باز هم با عشـــــــــ ـــــــــــق نگاهش کند !!!


mar♥jan
ساعت16:45---17 آذر 1392
اجی فرزانه شیطون شدیا
خیلی خوشمل بود.من حتما به حرفات گوش میدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 آذر 1392 ] [ 12:34 ] [ فرزانه ] [ ]