**دلنوشته های من**

 

 

  این جا دختری هست .......
 
 
که شب هایش پر از بغض است
 
 
پر از درد پر از سوال!
 
 
 
دیگر خسته شده ام از اینکه برای توصیف من بگویند:
 

 
 
چقدر خوب ادم هارا ارام میکنی.....
 
 
 
چقدر خوب از پس خودت بر می ایی........!
 

 
 
متنفرم از اینکه لبخند بزنم وبگویم همه چیز خوب است!
 
 
 
این جا دختری هست که بعد از شنیدن هر دردی.......
 
 
 
در خلوت خودش زانو میزند...
 
 
 
شوکه میشود!
 
 
 
اشک میریزد!
 
 
 
واتفاقا بیشتر از بقیه دردش می اید..
 
 
 
دلم میخواهد آدم ها حواسشان باشد....
 

 
من هم ادمم مثل خودشان.......
 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت16:53---8 دی 1392
هه من یکی که حواسم هست والاا
پاسخ:شما قهرمانی برادرمن!!!!


***
ساعت16:51---8 دی 1392

پاسخ:چرا آخه؟


صدیقه
ساعت20:36---7 دی 1392
خیلی قشنگ بود
پاسخ:چاکریم اجی.خوبی؟


niki
ساعت17:53---7 دی 1392
باشه عزیز مراقب خودت باش
پاسخ:فدات نیکی عزیزم...


mar♥jan
ساعت16:26---7 دی 1392
گاه جلوی آینه می ایستم…



خودم را در آن میبنیم…



دست روی شانه هایش میگذارم و میگویم:چه تحملی دارد “دلت”….
پاسخ:خیلی قشنگه میسی آجی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 دی 1392 ] [ 12:50 ] [ فرزانه ] [ ]