**دلنوشته های من**

http://s1.picofile.com/file/6587847082/x_1dc53166_large.jpg

چیـزی نمیـخـوآهَم جـز . . .
یـکــ اتــآقِ تـآریک
یـکـ مـوسیقـی بی کَلآم
یـکـ فنجـآن قهـوه بـهـ تَلخـی زهـر !
وَخـوآبـی بـه آرامـی یـکــ مـَـ ـ ـرگ هَمیشــ ـ ـگـی . . .!



نظرات شما عزیزان:

Fati
ساعت11:55---29 دی 1392
باور کن! کار من نیست ، کار دل است

دلم جایی میان نفس هایت گیر کرده است

.


ناتاناییل عاشق
ساعت13:15---28 دی 1392
سلام عزیزم دلم برات خیلی تنگه...منکه همیشه بت سرمیزنم توبی معرفتی نمیای....راستی گوشی مامیم خرابیده وروشن نمیشه ومنم شماره مامانتوندارم...باشماره مامانت به خودم اس بده شمارت بیوفته گلم!راستی دوباره به شماره خودت پیام دادم خاموش بودی....ایــــــــ بیــــــــ معرفتـــــــ!


پاسخ:میسی عزیزم من همیه میام وبت سر میزنم فدات شم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 دی 1392 ] [ 14:24 ] [ فرزانه ] [ ]