**دلنوشته های من**

 

 

 

وفتی داشتی میرفتی

خواستم کم نیارم گفتم :

هر جور راحتی ...

نگفتم نرو ... نگفتم بهت عادت کردم

نگفتم بهت وابسته شدم

نگفتم اگه بری دلم خیلی واست تنگ میشه

راستشو بخوای نمیدونستم

که نبودنت چه به روزم میاره

نمیدونستم چقدر این دل لعنتی بهونت رو میگیره

نمیدونستم دلتنگی روزگارم رو سیاه میکنه

اون موقع میخواستم کم نیارم

ولی الان یه دنیا کم دارم تو رو ....

 

یه دنیا داغونم ..... یه دنیا دلتنگم

 

 کاش یکم بودی ....



نظرات شما عزیزان:

naeeme
ساعت15:55---10 اسفند 1392
جاگذاشته ام دلی

هرکه یافت

مژدگانی اش تمام “زندگی ام....


عشق2طرفه
ساعت17:05---3 اسفند 1392
هممم زیبا ولی غمگین



کیانا
ساعت18:54---2 اسفند 1392
سلام ببخشیبد ی مدت سر نزدم بهت ...راستی امتحانام شروع شده باز الان درگیرم ولی ایشالا تا 1و2 هفته دیگه دوباره در خدمتم

مائده
ساعت22:27---1 اسفند 1392
به من مجوز چاپ نمی دهند میگویند داستانی که نوشته ای باورر کردنی نیست اما من فقط خاطراتم را نوشته بودم

مرضیه
ساعت19:54---1 اسفند 1392
بـــه گـــوش خــدا بـــرسانـید!!


بــهــشـ ـتش را نـــمــیخــواهــم


بـــه جهــنـمش هـــم راضـــی ام!


هــرجـ ـایی بـــاشـــد بـــه جـــز ایـــن دنـــیـــا


ایـــن دنــیــا زیادی بــوی آدم گـــرفــته است ...


مائده
ساعت22:44---30 بهمن 1392
غم انگیز بود

راضیه
ساعت17:32---30 بهمن 1392
ماازاوناش نیستیم که لبامون قلمبه باشه.ماازاوناش نیستیم که هیکلامون چشمگیرباشه.ماازاوناش نیستیم که موهاش بلونده.چشاش کشیده ورنگیه.ماازاوناش نیستیم که یه پسرماروببینه بگه اووووف چه هلویی.ماداف نیستیم داداش من.ماصبح تاشب تورختخواب نیستیم.جیگرنیستیم.امامیدونی؟دلم ون هرزه نیست وقتی میگیم دوست داریم ازته قلب پاکمونه.میتونی درک کنی؟اگه بتونی بخاطرظاهربقیه دلمونشکونی ودوسم داشته باشی مردی...!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 بهمن 1392 ] [ 12:53 ] [ فرزانه ] [ ]