**دلنوشته های من**

 

 

 
دوست يعني كسي كه وقتي هست آروم باشي
و وقتي نيست چيزي توي زندگيت كم باشه...
 
دوست يعني اون جمله هاي ساده و بي منظوري كه ميگي
و خيالت راحته كه ازش هيچ سوءتعبيري نميشه...
 
دوست يعني يه دل اضافه داشتن براي اينكه بدوني
هربار دلت ميگيره،يه دل ديگه هم دلتنگ غمت ميشه..
 
دوست يعني وقت اضافه،
يعني تو هميشه عزيزي حتي تو وقت اضافه..!
 
دوست يعني تنهاييامو ميسپارم دست تو،
چون شك ندارم خوب ميفهميش...:)
 
دوست يعني يه راه دو طرفه،يه قدم من يه قدم تو،
اما بدون شمارش و حساب و كتاب!
 
دوست يعني من از بونت مفتخر و سر بلندم،
نه سر بزير و شرمنده!
 
_و حالا وقتش رسيده به هر كودوم از دوستاي گلي كه تنهام نذاشتن بگم:
 
مچكرم بخاطر همه ي وقتايي كه منو به خنده وا داشتي:)
 
براي همه وقتايي كه به حرفام گوش دادي:)
 
براي همه ي وقتايي كه به من جرئت و شهامت دادي:)
 
براي همه ي وقتايي كه با من شريك شدي:)
 
براي همه ي وقتايي كه خواستي در كنارم باشي:)
 
براي همه ي وقتايي كه به من اعتماد كردي:)
 
براي همه ي وقتايي كه منو تحسين كردي:)
 
براي همه ي وقتايي كه راهنماييم كردي:)
 
براي همه ي وقتايي كه گفتي:"دوستت دارم":)
 
براي همه ي وقتايي كه بهت احتياج داشتم و با من بودي:)
 
براي همه ي وقتايي كه دلتنگم بودي:)
 
براي همه ي وقتايي كه دلداريم دادي:)
 
براي همه ي وقتايي كه بهم تكيه كردي،
و گذاشتي بهت تكيه كنم:)
 
و براي همه ي وقتايي كه...
 
 
تو چشام نگاه كردي و صداي قلبمو شنيدي...



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت20:21---8 مرداد 1393
گاهی نیاز داری



به یک رفیق بی منت،



که ترو فقط واسه خودت بخواد



که وقتی تو اوج تنهایی هستی،



با چشماش بهت بگه:



هستم تا تهش....


...n...
ساعت12:34---27 خرداد 1393
الان کی دوستت هست و کی نیست؟؟؟؟

پاسخ:نمیدونم...قضاوت باخودت:|


عشق2طرفه
ساعت8:57---26 خرداد 1393
زن زندگیست….
مرد امنیت….
وچه خوب میشود وقتی مردی تمام مردانگی اش را خرج امنیت زندگی اش کند …
و چه زیبا می شود وقتی زنی تمام زندگی اش را خرج غرور امنیتش کند…
پاسخ:ممنون :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 خرداد 1393 ] [ 12:28 ] [ فرزانه ] [ ]