**دلنوشته های من**

 

 

 
 
 
 
بیا و عاشقم باش .... می شود ؟
  
می شود دلیل خنده هایم باشید ؟
  
می شود سراسیمه به سراغم بیایی بعد بگویی:
  
خانم میشود برایتان بمیرم ؟؟
  
و من بگویم:
 
 
ببخشید آقا نمیشود ..!
  
ناامیدی را در چشمانت ببینم ...
 
  
دستم را به پشت قفل کنم
 
 
سرم را کج کنم،نگاهت کنم و بگویم:
  
آخه شما باید زندگی من باشید ...
  
می شود شیطنت هایم را بفهمید ؟؟
  
می شود باشی و بیخیال نبودن ها شوی ؟؟
 
 
میشود نفسم باشید آقا ....
 
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

rahi
ساعت7:44---19 آذر 1393
ایول اجی قشنگ بود...
پاسخ:مـرسـی عـزیـزدلـم!


㋡ naeeme ツ
ساعت18:19---10 مرداد 1393
در مــن

آدم بــرفــی ای ســت

کــه عــاشــق آفتــاب شــده!

و ایــن،

خــلاصــه همــه داستــان هــای عــاشقــانــه جــهان اســت . . .


عشق2طرفه
ساعت17:57---20 تير 1393


㋡ naeeme ツ
ساعت11:29---20 تير 1393
قصه ي اصحاب كهــــــــف چيست؟!
اينجا صبح خواب بماني همه فراموشت ميكنند !!!


saeedsingle
ساعت16:04---16 تير 1393
زیبا بود ابجی


zahra
ساعت9:16---11 تير 1393
سلام وب قشنگی داری خوش حال میشم بهم سر بزنی . با اجازتون من شما رو لینک میکنم شما هم اگه خواستید منو لینک کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 تير 1393 ] [ 14:7 ] [ فرزانه ] [ ]