**دلنوشته های من**



 


چــرا آدمـــا نمیـــدونن بعضــــــــی

وقتهــــا خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی :

" نــــذار برم "

یعنـــــــی بــرم گــــردون

سفــــت بغلـــــم کـــن

ســـــرمو بچـــــسبـــون به سینــــه ت و

بگــــــو :

"خدافــــظ و زهــــر مـــار"

بیخــــــود کــــردی میگی خدافـــــظ

مگـــــه میـــذارم بــــری؟!!

مــــــگه الکیــــــــه!!!!"

چــــــــرا نمیـــــفهمـــــن نمیخــــــــوای بری؟!!!

چـــــــــرا میـــــــذارن بــــری...؟!



نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت10:02---22 مرداد 1392
مردمانی هستند که میخواهند بدانند تو چه مرگت است …

و وقتی بفهمند چه مرگت است …

بهت میگویند بس کن …

انرژی منفی نفرست …

اینجاست که سکوت معنا پیدا می کند …

و تنهایی می شود تنها چاره … !
پاسخ:سلام یگانه جووووووووووووووووووووووووونم من یه مدت وب نیومدم مرسی که تواین مرت بهم سرزدی.


یاسی
ساعت20:11---20 مرداد 1392


دلم بادکتکی می خواهد رو به شهر...

و کمی باد خنک و تاریکی...

یک فنجان بزرگ قهوه...

یک جرعه تو ...

یک جرعه من...

و سکوتی که که در آن دو نگاه گره خورده باشد...

بی کلــــام...

میدانی...!؟

دلم یک " من " میخواهد برای تو...

و یک " تو " تا ابد برای من


یاسی
ساعت0:27---19 مرداد 1392
یــک لبخنـــدم را بسته بندی کرده ام
برای روزی که اتفاقی تـــو را می بینم …
آنقدر تمـــــــــیز میخندم
که به خوشبختــــی ام حســــادت کنـــی …
و من در جیب هـــایــــم
دست های خالـــی ام را فریب دهـــم
که امن ترین جای دنیـــا را انتخاب کرده انــد


آرزو
ساعت13:10---15 مرداد 1392
از آدم هــآ بگــذر! دلـَـت را گنده تــَر کن نـ ـآراحتِ این نبـ ـاش که چـ ـرا جاده ی رفاقــَـت با تـ ـو همیشه یکــ طرفه . . . مهــم نیست اگر همیشه یک طرفــه ای. . . شــآد باش کــه چیزی کم نگذاشتـه ای و بدهکــارِ خودت ، رفاقـت و خدایتــ نیستی .

آرزو
ساعت13:04---12 مرداد 1392
سلام خوبی؟وبلاگ قشنگی داری من لینکت میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392 ] [ 7:36 ] [ فرزانه ] [ ]