**دلنوشته های من**

همیشه باید کسی باشد

تا بغض هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمد...

جــزایــی بـالاتــر از ایــن نیسـت ، بـه كسـی كـه

قسمـت تــو نیسـت ، دلــــ ببنــدی .... !!!



نظرات شما عزیزان:

ثمر
ساعت19:49---10 شهريور 1392
دمش گرم …باران را می گویم، ب شانه ام زد وگفت: خسته شدی؟ امروز تو استراحت کن . من به جات می بارم…

♥یگانه♥
ساعت19:30---29 مرداد 1392
سلام عزیزم، ممنون که به من سر میزنی. ببخشید که کم میام پیشت، امیدوارم از دستم دلخور نشی.راستی قالب جدید مبارک خیلی خوشگله.دوست دارم.
پاسخ: سلام یگانه عزیزم . ایشالا که خوب باشی گلم .مرسی منم دوست دارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 مرداد 1392 ] [ 13:55 ] [ فرزانه ] [ ]