**دلنوشته های من**


 


این روز هــــا عجیـبــــ سمر شده امــ


 مهــند من


 حتی اگر با نهـــالتــ جلوی چشمان خودمـ همــ عشق بازیــ کنیــ


 باز با یک لبخندتــ خر میشومـــ


 دیگــر چیزی برایــ از دست دادنــ ندارمــ


 منــ تو را از دستــ داده امـــ ...



نظرات شما عزیزان:

غروب عشق
ساعت12:43---5 شهريور 1392
بعضی ” آه ” ها را
هر چقدر هم که از ته دل بکشی
باز هم سینه ات خالی نمیشود
امروز سینه ی من پر است از آن ” آه ” ها


naeeme
ساعت19:41---3 شهريور 1392
دقایقی تو زندگیم هست
که دلم برای تو انقدر تنگ میشه
که دلم میخواد تو رو از تو رویاهام بیرون بکشم
وتوی دنیای واقعی با تمام وجودم بغلت کنم


naeeme
ساعت16:45---2 شهريور 1392


تنم را با شوق به سینه ی گرم

قبرستان میدهم , بهتر از آن است که

در آغوش سرد و بی احساس کسی باشم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 شهريور 1392 ] [ 14:30 ] [ فرزانه ] [ ]