**دلنوشته های من**


 

"درد"

 

یعنی دلم برایت یک ذره شده ...

 

اما ...

هیچ غلطی نمیتوانم بکنم...



نظرات شما عزیزان:

✖ یگانه ✖
ساعت5:14---15 مهر 1392
پسرک جلوی خانومی را میگیرد و با التماس میگوید :
خانم ! تو رو خدا یه شاخه گل بخرید
زن در حالی که گل را از دستش میگرفت
نگاه پسرک را روی کفش هایش حس کرد،
چه کفش های قشنگی دارید !
زن لبخندی زد و گفت:برادرم برایم خریده است دوست داشتی جای من بودی؟؟
پسرک بی هیچ درنگی محکم گفت :
نه…
ولی دوست داشتم جای برادرت بودم !!!

… تا من هم برای خواهرم کفش می خریدم..


Emo Girl
ساعت20:01---14 مهر 1392
سلاااااام فرزانه جوووونم...مر30 ک سرزدی...وبت خییییییییییلی نایسه موفق باشی
راستی من لینکیدمت دوس داشتی منوبلینک منتظرم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 مهر 1392 ] [ 16:45 ] [ فرزانه ] [ ]